سام سنگ اپنے فون کی تشہیر آئی فون سے کرتے ہوئے 'پکڑی' گئی

03 دسمبر 2018

ای میل

— فوٹو بشکریہ سام سنگ
— فوٹو بشکریہ سام سنگ

جنوبی کورین کمپنی سام سنگ اسمارٹ فونز کی دنیا پر راج کرتی ہے اور اس کا مقابلہ امریکا کی کمپنی ایپل کے آئی فون سے ہے۔

تو اس کمپنی کے لیے اس سے زیادہ شرمندہ کردینے والی بات کیا ہوسکتی ہے کہ وہ اپنے کسی اسمارٹ فون کی ٹوئٹر پر تشہیر آئی فون کے ذریعے کرے؟

کچھ ایسا ہی گزشتہ دنوں سامنے آیا ہے جس نے یقیناً سام سنگ کو شرمندہ کردیا ہوگا۔

ویسے تو ایسی غلطیاں اکثر سامنے آتی ہیں مگر عام طور پر یہ کسی برانڈ ایمبیسڈر کی جانب سے ہوتا ہے مگر اس وقت کیا ہو جب ایسا کام ایک آفیشل سام سنگ ٹوئٹر اکاﺅنٹ سے ہو؟

مزید پڑھیں : آئی فون استعمال کرنے پر سام سنگ کی برانڈ ایمبیسیڈر پر مقدمہ

جی ہاں واقعی ایسا ہوا ہے اور ایک ٹوئٹر صارف مارکیوس براﺅنی نے ایک ٹوئیٹ میں اسکرین شاٹ شیئر کیا جس میں سام سنگ موبائل نائیجریا نے نومبر کے آخر میں گلیکسی نوٹ نائن کے بارے میں ایک تشہیری ویڈیو ٹوئیٹ کی۔

اس میں تو کوئی برائی نہیں مگر یہ ٹوئیٹ کسی آئی فون کے مداح نے کی جو کہ ٹوئٹر کی آنکھ سے چھپ نہیں سکی۔

اسکرین شاٹ آپ نیچے دیکھ سکتے ہیں۔

اسکرین شاٹ
اسکرین شاٹ

ٹوئٹر کے اینالسٹ لوکا ہیمر نے سام سنگ کے اس اکاﺅنٹ کے 3200 ٹوئیٹس کا تجزیہ کرنے کے بعد دریافت کیا کہ 10 فیصد سے زائد (331) ٹوئیٹس آئی فون سے ہی کیے گئے ہیں۔

۔

یہ غلطی سامنے آنے کے بعد کمپنی نے کچھ دیر کے لیے سام سنگ موبائل نائیجریا کا ٹوئٹر اکاﺅنٹ بند کردیا اور آئی فونز سے کیے گئے ٹوئیٹس ڈیلیٹ کرنے کے بعد اکاﺅنٹ بحال کردیا۔

یہ پہلی بار نہیں کہ مارکیوس براﺅنی نے اس طرح کی غلطی پکڑی ہو۔

ستمبر میں انہوں نے ایک ٹوئیٹ میں دکھایا تھا کہ بولی وڈ اداکارہ انوشکا شرما جو کہ گوگل پکسل ٹو کو پروموٹ کررہی تھیں، نے آئی فون سے ٹوئیٹ کیا۔

یہ بھی پڑھیں : پکسل کی تصاویر آئی فون سے اپ لوڈ کرنا انوشکا کو مہنگا پڑگیا

اسی طرح چند دیگر مشہور شخصیات جیسے ہولی وڈ اداکارہ گال گدوت اور ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے سام سنگ ڈیوائسز کی تشہیر آئی فونز سے کی۔