سام سنگ کا پہلا 5 جی اسمارٹ فون اب صارفین کے لیے دستیاب

05 اپريل 2019

ای میل

سام سنگ گلیکسی ایس 10 فائیو جی — فوٹو بشکریہ سام سنگ
سام سنگ گلیکسی ایس 10 فائیو جی — فوٹو بشکریہ سام سنگ

سام سنگ نے اپنا پہلا 5 جی ٹیکنالوجی سپورٹ کرنے والا فون فروخت کے لیے پیش کردیا ہے مگر یہ فی الحال صرف ایک ملک میں ہی دستیاب ہوگا۔

اس فون کو 20 فروری کو سان فرانسسکو میں ایک ایونٹ کے دوران متعارف کرایا گیا تھا مگر اب اسے جنوبی کوریا میں فروخت کے لیے پیش کیا گیا، جہاں 5 جی موبائل نیٹ ورکس نے کام کرنا شروع کردیا ہے۔

سام سنگ کے مطابق یہ فون فوری طور پر جنوبی کوریا میں صارفین کے لیے دستیاب ہوگا تاہم دیگر ممالک میں اس کی ریلیز کے بارے میں فی الحال کچھ نہیں بتایا گیا۔

یہ بنیادی طور پر دنیا کا پہلا فائیو جی ٹیکنالوجی سپورٹ کرنے والا اسمارٹ فون ہے جو فروخت کے لیے پیش کیا گیا مگر موٹرولا نے امریکا میں 48 گھنٹے پہلے فور جی موٹوزی تھری کے لیے فائیو جی موڈیولر متعارف کراکے جنوبی کورین کمپنی کا اعزاز چھیننے کا دعویٰ کیا ہے۔

بلومبرگ کی ایک رپورٹ کے مطابق گلیکسی ایس 10 فائیو جی کو امریکا میں 18 اپریل سے پری آرڈر میں فروخت کیا جائے گا اور یہ 16 مئی کو باقاعدہ طور پر پیش کردیا جائے گا۔

یہ ڈسپلے کے لحاظ سے سام سنگ کی تاریخ کا سب سے بڑا فون ہے جس میں 6.7 انچ ڈسپلے دیا گیا ہے، تاہم کمپنی کا کہنا ہے کہ اسکرین بڑی ضرور ہے مگر اس کا حجم نوٹ 9 جتنا ہی ہے یعنی بیزل کم کرکے اسکرین کو بڑا کیا گیا ہے۔

اس فون میں بیٹری بھی سب سے بڑی ہے جو 4500 ایم اے ایچ ہے۔

اس فون میں اسنیپ ڈراگون 855 پراسیسر، 8 جی بی ریم اور 256 جی بی اسٹوریج دی گئی ہے مگر اس میں مائیکرو ایس ڈی کارڈ سپورٹ موجود نہیں۔

باقی فیچرز کے لحاظ سے یہ ایس 10 پلس جیسا ہی ہے یعنی فاسٹ چارجنگ، فاسٹ وائرلیس چارجنگ 2.0، وائرلیس پاور شیئر، واٹر اینڈ ڈسٹ ریزیزٹنس، ہیڈفون جیک وغیرہ۔

اے ایف پی فوٹو
اے ایف پی فوٹو

مگر اس فون میں بیک پر 4 جبکہ فرنٹ پر 2 کیمرے دیئے گئے ہیں یعنی مجموعی طور پر 6 کیمروں والا فون ہے۔

اس کے فرنٹ پر 10 میگا پکسل سیلفی کیمرا اور ڈیپتھ سنسر کیمرا موجود ہے۔

اس کے بیک پر ایک 12 میگا پکسل وائیڈ اینگل اور دوسرا 12 میگا پکسل ٹیلی فوٹو لینس ہے جبکہ تیسرا کیمرا سپر وائیڈ اینگل 16 میگا پکسل شوٹر ہے۔

چوتھا کیمرا ٹائم آف فلائٹ تھری ڈی ڈیپتھ کیمرا ہے جو ڈیپتھ انفارمیشن اکھٹی کرنے کا کام کرے گا اور اس سے پورٹریٹ یا لائیو فوکس فوٹوز بہتر ہوں گی۔

جنوبی کوریا میں اس فون کو 12 سو ڈالرز (ایک لاکھ 69 ہزار پاکستانی روپے سے زائد) میں فروخت کے لیے پیش کیا گیا ہے۔