• KHI: Maghrib 7:24pm Isha 8:52pm
  • LHR: Maghrib 7:09pm Isha 8:46pm
  • ISB: Maghrib 7:20pm Isha 9:00pm
  • KHI: Maghrib 7:24pm Isha 8:52pm
  • LHR: Maghrib 7:09pm Isha 8:46pm
  • ISB: Maghrib 7:20pm Isha 9:00pm

نئے انڈین آرمی چیف کی پہلے ہی روز پاکستان کو دھمکی

شائع August 1, 2014
ہندوستان کے نئے آرمی چیف گارڈ آف آنر وصول کر رہے ہیں—۔فوٹو اے ایف پی
ہندوستان کے نئے آرمی چیف گارڈ آف آنر وصول کر رہے ہیں—۔فوٹو اے ایف پی

نئی دہلی: ہندوستان کے نئے آرمی چیف جنرل دلبیر سنگھ سہاگ نے اپنے عہدہ سنبھالنے کے پہلے روز ہی پاکستان کے خلاف دھمکی آمیز زبان استعمال کرنی شروع کردی ہے۔

ٹائمز آف انڈیا کی ویب سائٹ پر شائع ہونے والی ایک رپورٹ کے مطابق نئے بھارتی آرمی چیف نے پاکستان کی جانب سے مبینہ طور پر ہندوستانی فوجیوں کو قتل کیے جانے کے واقعات کا حوالہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان کی جانب سے کسی بھی اشتعال انگیزی کا سخت جواب دیاجائے گا۔

نئے ہندوستانی آرمی چیف گارڈ آف آنر کی تقریب کے دوران میڈیا کے نمائندوں سے خطاب کرتے ہوئے 8 جنوری 2013ء کو پاکستان کی جانب سے لائن آف کنٹرول پر پونچھ سیکٹر میں ایک ہندوستانی فوجی لانس نائیک ہیمراج کا سر قلم کیے جانے کے واقعے کا حوالہ دے رہے تھے۔

اس سوال کے جواب میں کہ ہندوستانی سپاہی کا سر قلم کیے جانے کا بدلہ پاکستان سے کس طرح لیا جائے گا، جنرل دلبیر سنگھ نے وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ اس سلسلے میں کام کیا جا چکا ہے۔ جب ہم طاقت کا استعمال کرتے ہیں تو اس سے مراد تکنیکی، آپریشنل اور پھر حمکت عملی کی سطح پر ہوتا ہے‘۔

یاد رہے کہ انڈیا نے اپنے سپاہی ہیمراج کا سر قلم کرنے اور لارنس نائیک سدھاکار سنگھ کی لاش کی بے حرمتی کا الزام پاکستان کی اسپیشل فورسز پر لگایا تھا۔

واضح رہے کہ 2013ء سے پاکستان اور بھارت کے درمیان سرحدی خلاف ورزیوں پر کشیدگی جا ری ہے۔

انڈیا نے الزام لگایا تھا کہ پاکستانی فوجیوں کی فائرنگ کے نتیجے میں لائن آف کنٹرول کے قریب اس کے دو فوجی ہلاک ہو گئے تھے، جن میں سے ایک کا سر قلم کر دیا گیا تھا۔

جبکہ پاکستان کی جانب سے بارہا اس الزام کی تردید کرتے ہوئے مؤقف اختیار کیا جاتا رہا ہے کہ ہمیشہ ہندوستان کی جانب سے لائن آف کنٹرول کی خلاف ورزی کی گئی ہے اور لائن آف کنٹرول کی خلاف ورزی کے بعد انڈین فوج کی فائرنگ سے ایک پاکستانی فوجی کی ہلاکت اور ایک کے زخمی ہونے کے واقعے پر پردہ ڈالنے کےلیے ہندوستان کی جانب سے پروپیگنڈا کیا جا رہا ہے۔

تبصرے (5) بند ہیں

Nadeem Aug 01, 2014 04:23pm
It was obvious and he is newly appointed so to grab the attention from people and becoming a headline of media he played Pakistan's card.
Syed Asim Aug 01, 2014 05:08pm
Mr. DilBeer Singh, your SUHAAG will be dead soon. Than you look like Dilbeer Singh Widow.
Waseem Akram Aug 02, 2014 01:55am
yr jitna dam ho utni bat kro
HAIDER ALI Aug 02, 2014 03:55pm
ya log kuch be nahi ker sakty. haan ye zaror hai Ky ager india Jung kerta hai u.s.a Ky kehny per to bus phir 1 india Ky 10 ya 15 mulk ban hi jain gy wo is leya ky india ky kya halat hain indian bohat achi tharha janty hain kisi dosary ko kuch kehny ke zaroret hi nahi. rahe baat PAKISTAN or PAKISTAN ION ke to INSHAALLAH Hum sab ak hain as a nation or ak hi rahe gy INSHAALLAH.
Alishan Aug 05, 2014 02:27pm
@HAIDER ALI: u r right

کارٹون

کارٹون : 11 جولائی 2024
کارٹون : 10 جولائی 2024