اس رمضان حضور ﷺ کے پسندیدہ مشروب کو استعمال کریں

اپ ڈیٹ 18 مئ 2018

ای میل

— فوٹو بشکریہ gmitchell4 پنٹریسٹ پیج
— فوٹو بشکریہ gmitchell4 پنٹریسٹ پیج

رمضان کا مقدس مہینہ جاری ہے اور روزے دار بھی نئے معمولات میں ڈھل چکے ہیں۔

مگر کیا آپ اس رمضان حضرت محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کا تجویز کردہ مشروب استعمال کرنا پسند کریں گے جو کہ ہمارے نبی صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کے چند پسندیدہ مشروبات میں سے ایک تھا؟

اسے نبیذ کہا جاتا ہے جو کہ کشمش یا کھجوروں کی مدد سے تیار کیا جاتا ہے اور اس کے حوالے سے کئی احادیث بھی موجود ہیں۔

جیسے سنن ابو داﺅد میں درج ہے ' ہم نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے پاس آئے اور ان سے پوچھا اللہ کے رسول آپ ہمیں جانتے ہیں، کہاں سے تعلق اور کہاں سے آئے، ہمارے پاس انگور ہیں، ہمیں ان کا کیا کرنا چاہئے۔ اللہ کے رسول نے کہا کہ ان کی کشمش بنادو۔ اس کے بعد ہم نے پوچھا کہ ہم ان کشمش کا کیا کریں ؟ انہوں نے جواب دیا کہ انہیں صبح بھگو کر رکھ دینا اور شام کو پی لینا، اور انہیں شام میں بھگو دینا اور صبح پی لینا، زیادہ تاخیر نہ کرنا ورنہ وہ سرکہ بن جائے گا'۔

نبیذ کو بنانے کا طریقہ

چھ یا سات کھجوریں (عجوہ) یا مٹھی بھر کشمش لیں۔

چھ سے آٹھ اونس پانی۔

نماز عشاءکے بعد کشمش یا کھجوروں کو لیں اور پانی میں ڈبو دیں۔

انہیں رات بھر کمرے کے درجہ حرارت میں فجر کے وقت تک بھگوئیں رکھیں۔

اس کے بعد کشمش یا کھجوروں کو نکال دیں اور پانی پی لیں۔

اس مشروب کو چائے کے متبادل کے طور پر بھی استعمال کیا جاسکتا ہے مگر اس پانی میں اجزاءکو دو سے تین دن سے زیادہ بھگو کر نہ رکھیں کیونکہ اس کے بعد وہ سرکہ بن سکتا ہے۔

اس کا فائدہ

چونکہ یہ سنت رسول صلی اللہ و آلہ وسلم ہے تو اسے سحری کے وقت استعمال کیا جاسکتا ہے، اس مشروب کی خاصیت یہ ہے کہ یہ لوگوں کے اندر تیزابیت کو ختم کرتا ہے اور نظام ہاضمہ کے لیے بہترین ہے کیونکہ یہ میٹابولک کچرے کو جسم سے خارج کرتا ہے۔

اسی طرح اس میں حل نہ ہونے والے فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو کہ ہاضمے کو بہتر کرتا ہے جبکہ یہ مثانے، سینے، گلے، جگر اور دیگر اعضاءکے افعال کو بھی بہتر بناتا ہے۔

بشکریہ پڑھ لو ڈاٹ کام