• KHI: Maghrib 7:23pm Isha 8:52pm
  • LHR: Maghrib 7:09pm Isha 8:48pm
  • ISB: Maghrib 7:20pm Isha 9:04pm
  • KHI: Maghrib 7:23pm Isha 8:52pm
  • LHR: Maghrib 7:09pm Isha 8:48pm
  • ISB: Maghrib 7:20pm Isha 9:04pm

پاکستان کے ویڈیو گیمر عاطف بٹ کو ٹیکن ورلڈ ٹور کے بعد ’کنگ آف آئرن فسٹ‘ کا تاج پہنایا گیا

شائع February 6, 2023
عاطف بٹ ویڈیو گیم ٹورنامنٹ جیتنے کے بعد نگ آف دی آئرن فسٹ’ بن گئے—فوٹو:ٹیکن ویڈیو گیم ٹوئٹر
عاطف بٹ ویڈیو گیم ٹورنامنٹ جیتنے کے بعد نگ آف دی آئرن فسٹ’ بن گئے—فوٹو:ٹیکن ویڈیو گیم ٹوئٹر

ویڈیو گیم کے ماہر پاکستانی کھلاڑی عاطف بٹ نے نیدرلینڈز میں ہونے والے ’ٹیکن ورلڈ ٹوئر 2022 ویڈیو گیم‘ کا ٹورنامنٹ جیت کر نئے ’کنگ آف دی آئرن فسٹ‘ کا تاج اپنے نام کرلیا۔

ویڈیو گیم پروڈیوسر بندئی نامکو انٹرٹینمنٹ کے ٹیکن ورلڈ ٹوئر سیریز نے انٹرنیشنل آفلائن ٹورنامنٹ کا انعقاد کیا جس میں ’کنگ آف دی آئرن فسٹ‘ کے لیے کھلاڑیوں کے درمیان سخت مقابلہ ہوا۔

واضح رہے کہ ’کنگ آف دی آئرن فسٹ‘ ٹورنامنٹ بڑے پیمانے پر مقبول اور کامیاب فائٹنگ ویڈیو گیم فرنچائز ٹیکن کا اہم حصہ ہے۔

ٹیکن ورلڈ ٹوئر سیریز کا آغاز 24 جون کو 16 ریجن میں ہوا جس میں پاکستان پہلی بار خود ریجن کے طور پر فائنل ٹورنامنٹ میں فائنلز پر پہنچا جو کہ علاقائی سطح پر کوالیفائی کرنے والے 24 کھلاڑیوں کے لیے ایک تقریب تھی۔

ٹیکن ورلڈ ٹورنامنٹ 2022 گلوبل فائنلز ایمسٹرڈیم میں ہفتہ اور اتوار کو کھیلا گیا تھا۔

بندئی نامکو گیم پروڈیوسر کے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر جنوبی کوریا کے کھلاڑی سانگ ہیون کے خلاف عاطف بٹ کے فائنل میچ جیتنے والے لمحات شیئر کیے گئے، جس نے پہلی پوزیشن حاصل کرنے کے ساتھ ساتھ 50 ہزار ڈالر کی انعامی رقم بھی جیتی۔

گیم ڈیولپر نے ٹوئٹر پر اعلان کیا کہ ’نئے کنگ آف دی آئرن فسٹ عاطف بٹ ہیں‘۔

گوجرانوالہ سے تعلق رکھنے والے عاطف بٹ نے اپنی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ان کے پاس خوشی بیان کرنے کے لیے الفاظ نہیں ہیں اور یہ ان کے لیے ایک حقیقی لمحہ ہے۔

عاطف بٹ نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ پر خود کو ملنے والی مبارک پر سب کا شکریہ ادا کیا۔

انہوں نے ٹوئٹر پر لکھا کہ ’یہ سب حقیقی محسوس نہیں ہو رہا ،آپ سب کا شکریہ، مزید آگے بڑھنا ہے یہ تو ابھی شروعات ہے۔

دونوں فائنلسٹ ویڈیو گیمرز نے زبردست مقابلہ کیا جہاں عاطف بٹ کے حریف کھلاڑی نے انہیں جیت پر مبارک باد دی اور کہا کہ ’میں حقیقت میں جیتنا چاہتا تھا، لیکن دکھ ہے کہ ایسا نہیں کر سکا لیکن سب کا شکریہ جنہوں نے مجھے سپورٹ کیا‘۔

پاکستان ایف جی سی کے بانی ارسلان صدیقی نے بھی عاطف بٹ کی تصویر جاری کرتے ہوئے انہیں مبارک باد دی۔

ارسلان صدیقی خود فائنل میں 13 ویں نمبر پر آئے تاہم انہوں نے کہا کہ ’مجھے خود میں بہت بہتری لانے کی ضرورت ہے، اللہ نے چاہا تو اگلے سال پھر آئیں گے‘۔

ارسلان صدیقی ایشز گیمنگ کے بانی ہیں جو پاکستان میں نئے ٹیلنٹ کی کھوج کے لیے ای اسپورٹس کے فروغ پر زور دیتے ہیں جبکہ عاطف بٹ بھی ان کی ٹیم کا رکن ہے۔

عاطف بٹ نے ارسلان کے قائم کردہ اسپورٹس ٹیم کی نمائندگی کرتے ہوئے ٹورنامنٹ کے گرینڈ فائنلز میں جگہ بنائی۔

  ارسلان صدیقی نے ایوو 2019 میں پہلی پوزیشن جبکہ 2022 میں تیسری پوزیشن حاصل کی تھی۔

سالانہ فائٹنگ ویڈیو گیم ایونٹ ایوو چیمپیئن شپ سیریز کے جنرل مینیجر نے تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ عاطف بٹ نے ٹورنامنٹ کے گرینڈ فائنلز میں جگہ بنانے کے دوران ارسلان ایش کی طرف سے قائم کی گئی اسپورٹس ٹیم کی نمائندگی کرتے ہوئے ایسا محسوس کیا کہ ’اپنے آخری باب کے اختتام پر ’آپ کی ادھوری گیم کو واپس کرنا ہے‘۔

واضح رہے کہ ای اسپورٹس دنیا بھر میں ایک صنعت کا درجہ رکھتی ہے اور اگست 2019 میں پاکستانی نوجوان نے امریکا میں ہونے والی دنیا کی سب سے بڑی ای اسپورٹس گیمنگ چیمپیئن شپ میں ٹیکن 7 گیم کا ٹورنامنٹ جیت لیا تھا۔

امریکی شہر لاس وگاس میں 2 سے 4 اگست تک ہونے والی دنیا کی سب سے بڑی ای اسپورٹس گیمنگ چیمپیئن شپ میں جنوبی کوریا، جاپان، چین اور امریکا کے ماہر گیمنگ سمیت دیگر ممالک کے نوجوانوں نے بھی شرکت کی تھی۔

کارٹون

کارٹون : 15 جون 2024
کارٹون : 14 جون 2024