یو اے ای کے صدر نے آرمی چیف کو 'آرڈر آف یونین' میڈل سے نواز دیا

اپ ڈیٹ 17 اگست 2022
آرمی چیف، متحدہ عرب امارات کے سرکاری دورے پر موجود ہیں جہاں انہوں نے یو اے ای کے صدر سے ملاقات کی— تصویر: ڈی جی آئی ایس پی آر ٹوئٹر
آرمی چیف، متحدہ عرب امارات کے سرکاری دورے پر موجود ہیں جہاں انہوں نے یو اے ای کے صدر سے ملاقات کی— تصویر: ڈی جی آئی ایس پی آر ٹوئٹر

متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے صدر شیخ محمد بن زاید النہیان نے چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ کو 'آرڈر آف یونین' میڈل سے نواز دیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے جاری کردہ بیان کے مطابق آرمی چیف کو یہ اعزاز 'دو طرفہ تعلقات کے فروغ میں ان کے نمایاں کردار کے اعتراف میں' دیا گیا۔

آئی ایس پی آر نے بتایا کہ آرمی چیف، متحدہ عرب امارات کے سرکاری دورے پر موجود ہیں جہاں انہوں نے یو اے ای کے صدر سے ملاقات کی۔

یہ بھی پڑھیں: آرمی چیف کیلئے 'کنگ عبدالعزیز میڈل آف ایکسیلنٹ کلاس' کا اعزاز

ملاقات میں دونوں فریقین نے باہمی دلچسپی کے امور، دوطرفہ دفاعی و سیکیورٹی تعاون اور مشرق وسطیٰ میں علاقائی سلامتی کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا۔

آئی ایس پی آر کے بیان میں مزید کہا گیا کہ دونوں رہنماؤں نے اس بات پر اتفاق کیا کہ پاکستان اور متحدہ عرب امارات کے درمیان خوشگوار تعلقات اور بھائی چارے کے گہرے جذبے کی ایک عظیم تاریخ ہے جو ایک پائیدار شراکت داری میں تبدیل ہو رہی ہے۔

اس سے قبل 26 جون 2022 کو سعودی ولی عہد اور نائب وزیر اعظم محمد بن سلمان نے پاکستانی فوج کے سپہ سالار کو 'کنگ عبدالعزیز میڈل آف ایکسیلنٹ کلاس' سے نوازا تھا۔

9 جنوری 2021 کو انہیں بحرین کے ولی عہد نے 'بحرین آرڈر (فرسٹ کلاس) ایوارڈ' کا اعزاز عطا کیا جبکہ 5 اکتوبر 2019 کو اردن کے شاہ عبداللہ دوم نے 'آرڈر آف ملٹری میرٹ' سے نوازا تھا۔

مزید پڑھیں: آرمی چیف کو ترک فوجی اعزاز ’لیجن آف میرٹ‘ سے نواز دیا گیا

اسی طرح پاکستان کا دورہ کرنے والے روسی سفیر نے آرمی چیف کو 27 دسمبر 2018 کو 'کامن ویلتھ ان ریسکیو اینڈ لیٹر آف کمنڈیشن آف رشین ماؤنٹینئرنگ فیڈریشن' کا اعزاز دیا۔

قبل ازیں 20 جون 2017 کو آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کو ترکی کے 'لیجن آف میرٹ ایوارڈ' سے نوازا گیا تھا۔

ضرور پڑھیں

تبصرے (0) بند ہیں