• KHI: Zuhr 12:39pm Asr 5:20pm
  • LHR: Zuhr 12:09pm Asr 5:01pm
  • ISB: Zuhr 12:14pm Asr 5:10pm
  • KHI: Zuhr 12:39pm Asr 5:20pm
  • LHR: Zuhr 12:09pm Asr 5:01pm
  • ISB: Zuhr 12:14pm Asr 5:10pm

پی ٹی آئی کے بغیر انتخابی نتائج کوئی تسلیم نہیں کرے گا، الیکشن کمیشن تاریخ دے، پیپلزپارٹی

شائع October 26, 2023
پیپلزپارٹی پنجاب کے قائم مقام صدر رانا فاروق کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان اور ان کی پارٹی نے جو کچھ کیا، اس کی حمایت نہیں کرتے — فائل فوٹو: اے پی
پیپلزپارٹی پنجاب کے قائم مقام صدر رانا فاروق کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان اور ان کی پارٹی نے جو کچھ کیا، اس کی حمایت نہیں کرتے — فائل فوٹو: اے پی

پاکستان پیپلزپارٹی نے الیکشن کمیشن سے انتخابات کی تاریخ کا اعلان کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے بغیر عام انتخابات کے نتائج کوئی تسلیم نہیں کرے گا۔

ڈان اخبار کی رپورٹ کے مطابق پیپلزپارٹی کا کہنا ہے کہ نگران حکومتوں کی جانبداری ہر گزرتے دن کے ساتھ واضح ہوتی جارہی ہے کیونکہ یہ سربراہ مسلم لیگ (ن) نواز شریف کے ساتھ ’خصوصی سلوک‘ کر رہے ہیں۔

الیکشن کمیشن کے اعلان کے مطابق انتخابات جنوری 2024 کے آخری ہفتے میں ہونے کا ’امکان‘ ہے، تاہم اس حوالے سے آج تک کوئی باضابطہ شیڈول جاری نہیں کیا گیا، جس کے سبب متعلقہ حلقوں میں اس معاملے پر بےیقینی بڑھتی جارہی ہے۔

پیپلز پارٹی کے سیکریٹری جنرل نیئر بخاری نے کہا کہ الیکشن کمیشن انتخابات کی تاریخ نہ دینے پر قوم اور سپریم کورٹ کو جوابدہ ہے، یہ سب کو معلوم ہے کہ نگران حکومت ایک پارٹی کو خصوصی رعایت فراہم کر رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اگر سب کو لیول پلیئنگ فیلڈ نہ دی گئی تو انتخابات کے نتائج پر سوالات اٹھیں گے، انتخابی نتائج تسلیم نہ کیے گئے تو ملک کو آئینی بحران کا سامنا کرنا پڑے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ نگران حکومتوں کی جانبداری ہر گزرتے دن کے ساتھ واضح ہوتی جا رہی ہے، حکومتِ پنجاب کس بنیاد پر سزائیں معطل کر رہی ہے؟

علاوہ ازیں پیپلز پارٹی کی نائب صدر سینیٹر شیری رحمٰن نے بھی میڈیا سے گفتگو میں انتخابات کی تاریخ کے حوالے سے پائی جانے والی بےیقینی پر تشویش کا اظہار کیا۔

انہوں نے کہا کہ انتخابات میں تاخیر بےیقینی پیدا کر رہی ہے اور الیکشن کمیشن کی ساکھ پر سوالات اٹھا رہی ہے، چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرداری مسلسل انتخابات کی تاریخ کے اعلان کا مطالبہ کر رہے ہیں لیکن الیکشن کمیشن نے جواب نہیں دیا۔

شیری رحمٰن نے کہا کہ ایک جانب ہم انتخابات کی تاریخ کے اعلان کا انتظار کر رہے ہیں اور دوسری طرف ووٹر کے اندراج اور معلومات کی اپ ڈیٹس کی آخری تاریخ 28 اکتوبر تک بڑھا دی گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ تنازعات سے بچنے کے لیے الیکشن کمیشن کو فوری طور پر انتخابات کی تاریخ کا اعلان کرنا چاہیے کیونکہ ہمارا پختہ یقین ہے کہ انتخابات میں تاخیر کا مطلب عوام کے ووٹ کا حق مسترد کرنے کے مترادف ہے۔

پیپلزپارٹی نے واضح کیا کہ پی ٹی آئی کے بغیر عام انتخابات کے نتائج کوئی تسلیم نہیں کرے گا، پیپلزپارٹی پنجاب کے قائم مقام صدر رانا فاروق نے گزشتہ روز لاہور میں ایک پریس کانفرنس کے دوران کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان اور ان کی پارٹی نے جو کچھ بھی کیا ہے ہم اس کی حمایت نہیں کرتے اور ان کو اپنے اعمال کے لیے جوابدہ ہونا چاہیے لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ پی ٹی آئی کے بغیر عام انتخابات کے نتائج کوئی تسلیم نہیں کرے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ نواز شریف کو صرف اپنی نہیں بلکہ تمام جماعتوں کے لیے لیول پلیئنگ فیلڈ کا مطالبہ کرنا چاہیے تھا۔

کارٹون

کارٹون : 22 جولائی 2024
کارٹون : 21 جولائی 2024