• KHI: Asr 5:20pm Maghrib 7:23pm
  • LHR: Asr 5:02pm Maghrib 7:07pm
  • ISB: Asr 5:11pm Maghrib 7:17pm
  • KHI: Asr 5:20pm Maghrib 7:23pm
  • LHR: Asr 5:02pm Maghrib 7:07pm
  • ISB: Asr 5:11pm Maghrib 7:17pm

اب لوگ کیا کریں گے؟ فیصل قریشی کا والدہ کی ایڈٹ شدہ وائرل ویڈیو پر رد عمل

شائع May 21, 2024
—اسکرین شاٹ
—اسکرین شاٹ

اداکار فیصل قریشی نے اپنی والدہ ماضی کی مقبول اداکارہ افشاں قریشی کی ایڈٹ شدہ ویڈیو وائرل ہونے پر رد عمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ اب لوگ کیا کریں گے؟

فیصل قریشی کی والدہ کی ویڈیو ایک روز قبل سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تھی، ان کی ویڈیو کچھ ہفتے قبل دیے گئے انٹرویو کی کلپ تھی۔

وائرل ہونے والی ویڈیو میں افشاں قریشی بیٹے فیصل قریشی کے کردار اور شخصیت پر بات کرتی دکھائی دیتی ہیں۔

وہ ویڈیو میں بتاتی ہیں کہ انہوں نے بیٹے کی کامیابی کے لیے خدا سے دعا کی اور ان کی دعائیں قبول ہوئیں لیکن انہوں نے غلطی سے یہ دعا نہیں مانگی کہ ان کا بیٹا اچھا بیٹا اور انسان بھی بنے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ایڈٹ شدہ ویڈیو میں بعد ازاں اداکارہ بچوں کی جانب سے والدین کو اولڈ ہائوسز میں چھوڑ کر آنے کی بات کرتی دکھائی دیتی ہیں۔

سوشل میڈیا صارفین نے سمجھا کہ شاید اداکار کی والدہ بیٹے کی نافرمانی پر بات کر رہی ہیں لیکن درحقیقت وہ دنیا کے تمام بچوں کو پیغام دیتی دکھائی دیتی ہیں کہ وہ اپنے والدین کا احترام کریں، ان کی خدمت کریں، انہیں اولڈ ہائوسز میں داخل نہ کرائیں۔

تاہم زیادہ تر سوشل میڈیا پیجز کی جانب سے فیصل قریشی کی والدہ کے انٹرویو کی کلپ کو ایڈٹ کرکے پھیلایا گیا، جس سے سننے والے یہ سمجھے کہ اداکار کی والدہ بیٹے کی نافرمانی پر بات کرتی دکھائی دیتی ہیں۔

سوشل میڈیا پیجز کی جانب سے شیئر کردہ ویڈیو پر جہاں فیصل قریشی کی والدہ نے وضاحت کی کہ ان کے بیان کو توڑ مروڑ کر پیش کیا گیا، وہیں اب فیصل قریشی نے بھی اپنا رد عمل دے دیا۔

—اسکرین شاٹ
—اسکرین شاٹ

فیصل قریشی نے انسٹاگرام اسٹوری میں معروف سوشل میڈیا پیج کا اسکرین شاٹ شیئر کرتے ہوئے والدہ کی ایڈٹ شدہ ویڈیو پر رد عمل دیا اور لکھا کہ ان کی والدہ نے سارا مصالحہ ہی ختم کردیا، اب افواہیں پھیلانے والے لوگ کیا کریں گے؟

کارٹون

کارٹون : 17 جولائی 2024
کارٹون : 16 جولائی 2024