• KHI: Zuhr 12:33pm Asr 5:15pm
  • LHR: Zuhr 12:03pm Asr 4:59pm
  • ISB: Zuhr 12:09pm Asr 5:09pm
  • KHI: Zuhr 12:33pm Asr 5:15pm
  • LHR: Zuhr 12:03pm Asr 4:59pm
  • ISB: Zuhr 12:09pm Asr 5:09pm

آئی ایم ایف حکومت پاکستان کی پالیسیوں کا معترف، تعاون جاری رکھنے کی یقین دہانی

شائع October 14, 2022
عالمی مالیاتی ادارے کے ڈپٹی منیجنگ ڈائرکٹر نے آئی ایم ایف کی پاکستان کو مدد کرنے کی یقین دہانی کروائی — فوٹو: ٹوئٹر
عالمی مالیاتی ادارے کے ڈپٹی منیجنگ ڈائرکٹر نے آئی ایم ایف کی پاکستان کو مدد کرنے کی یقین دہانی کروائی — فوٹو: ٹوئٹر

وزیر خزانہ اسحٰق ڈار نے عالمی مالیاتی فنڈ اور ورلڈ بینک کے نمائندوں سے ملاقات کی ہے جہاں آئی ایم ایف نے حکومت پاکستان کی پالیسیوں کو سراہتے ہوئے تعاون جاری رکھنے کی یقین دہانی کرائی ہے۔

وزارت خزانہ سے جاری بیان کے مطابق وفاقی وزیر خزانہ اسحٰق ڈار نے آج امریکا میں عالمی مالیاتی ادارے (آئی ایم ایف) کے ڈپٹی منیجنگ ڈائریکٹر انتونیت سایح سے ملاقات کی، ملاقات میں اسحٰق ڈار نے پاکستان میں سیلاب سے ہونے والے تباہ کاریوں کے بارے میں آگاہ کیا۔

مزید پڑھیں: آئی ایم ایف ٹیم اگلے جائزے کیلئے نومبر میں پاکستان آئے گی

دوران ملاقات حکومت پاکستان کی ملکی معیشت کو استحکام بنانے کے حوالے سے پائیدار پالیسیوں پر تبادلہ خیال کیا گیا، عالمی مالیاتی ادارے کے ڈپٹی منیجنگ ڈائریکٹر نے حکومت پاکستان کی پالیسی کو سراہا اور مستقبل میں آئی ایم ایف کی جانب سے پاکستان کو مکمل تعاون کی یقین دہانی کروائی۔

وزیرخزانہ اسحٰق ڈار کی عالمی بینک کے صدر ڈیوڈ مالپاس سے بھی ملاقات ہوئی، ملاقات میں اسحٰق ڈار نے پاکستان کے سماجی اقتصادی ترقی کے حوالے سے مسلسل تعاون پر بینک کا شکریہ ادا کیا۔

انہوں نے پاکستان میں سیلاب سے تباہ کاریوں کے بعد عالمی بینک کی جانب سے ریسکیو اور ریلیف آپریشن کی مدد کا بھی شکریہ ادا کیا، عالمی بینک کے صدر ڈیوڈ مالپاس نے یقین دہانی کروائی کہ پاکستان میں سیلاب کے بعد سماجی اور اقتصادی چیلنجز سے نمٹنے کے لیے مستقبل میں بھی عالمی بینک حکومت پاکستان سے تعاون کرتا رہے گا۔

اس کے علاوہ وزیر خزانہ کی عالمی بینک کے نائب صدر مارٹن ریزر سے بھی ملاقات ہوئی، اسحٰق ڈار نے پاکستان میں سیلاب سے تباہ کاریوں کے دوران مارٹن ریزر کے دورہ پاکستان کو سراہا۔

عالمی بینک کے نائب صدرنے دورہ پاکستان کے دوران سیلاب سے تباہ کاریوں کے نقصانات کا اندازہ لگانے میں مدد کی اور یقین دہانی کروائی کہ پاکستان میں سیلاب اور تباہ کاریوں کے بعد اقتصادی مشکلات سے نمٹنے کے لیے مدد کرتے رہیں گے۔

اسحٰق ڈار کی اسلامی ترقیاتی بینک کے صدر ڈاکٹر محمد سلیمان الجیسر سے بھی ملاقات ہوئی، ملاقات میں انہوں نے اسلامی بینک کے صدر کا پاکستان کے ساتھ مسلسل تعاون کرنے پر شکریہ ادا کیا۔

مزید پڑھیں: واشنگٹن ایئرپورٹ پر وزیرخزانہ کے خلاف ’نعرے‘

محمد سلیمان نے کئی دہائیوں سے پاکستان اور اسلامی ترقیاتی بینک کے درمیان مضبوط تعلق کے ساتھ ساتھ حکومت پاکستان کی سیلاب زدگان کو امداد کی فراہمی اور معاشی استحکام کے لیے کی جانے والی کوشش کو بھی سراہا۔

اسحٰق ڈار نے جرمن ملٹی نیشنل بینک اور جے پی مورگن کے ساتھ ملاقات میں ملکی معیشت کو مستحکم اور سیلاب متاثرین کو امداد کی فراہمی کی حکومتی پالیسی کی وضاحت کی۔

انہوں یقین دہانی کروائی کہ حکومت آئی ایم ایف پروگرام پر مکمل عمل درآمد کرے گی۔

امریکا میں عالمی بینک کے سالانہ اجلاس میں پاکستانی وفد نے ریٹنگ ایجنسی کے ساتھ ملاقات کی اور دیگر تقریبات میں بھی حصہ لیا۔

یہ بھی پڑھیں: اسحٰق ڈار امریکا روانہ، آئی ایم ایف، ورلڈ بینک کے سالانہ اجلاسوں میں شرکت کریں گے

آئی ایم ایف اور عالمی بینک 2022 کے سالانہ اجلاس میں شرکت کے لیے وزیر خزانہ اسحٰق ڈار کی زیر قیادت پاکستان کا وفد امریکا میں موجود ہے۔

وفد میں وفاقی وزیر برائے اقتصادی امور سردار ایاز صادق، ڈاکٹر عائشہ غوث پاشا، وزیر مملکت برائے خزانہ اور محصولات ڈاکٹر عائشہ غوس پاشا، گورنر اسٹیٹ بینک جمیل احمد، سیکریٹری خزانہ حامد یاقوب شیخ، سیکریٹری اقتصادی امور ڈویژن ڈاکٹر کاظم نیاز اور ایڈینشنل سیکریٹری اقتصادی ڈویژن علی طاہر شامل ہیں۔

کارٹون

کارٹون : 16 جون 2024
کارٹون : 15 جون 2024